Wednesday, May 6, 2009

BIAR RINDU BERLALU

Hidup ini tak seperti yang kita harapkan.Ketika kita mencari bahagia,ia seakan jauh meninggalkan kita.Tika kita ingin melupakan kedukaaan,ia seolah-olah semakin kerap mengekori.Siapa kita untuk menolak setiap yang ditentukan-NYA?Siapa kita untuk berasa lebih kuat daripada DIA.

Ada waktu-waktunya,saya seperti tidak percaya melalui saat melukakan itu.Mengenali awak merupakan kenangan pahit dalam hidup saya...namun disisi lain,saya melihatnya sebagai saat terindah yang tak mungkin dapat saya temui lagi sampai bila-bila.

Begitu pun,menulis dan menyebut nama awak dikejauhan begini masih menjadi perkara terbaik yang tetap akan saya lakukan untuk selamanya.Moga ada waktu untuk kita bertemu...moga ada ruang untuk kita berbicara...


Kerinduan... ia indah.ia resah,ia melukakan,ia juga membahagiakn.

Indahnyer bait-bait kata Sharifah Abu Salem.ermmm...aip xde kene mengene ngan sy k..Ini sy amek dari novel.namo pikir laen k..

No comments: