Sunday, September 28, 2008

update mgu lepas...

malas betui nk menules skang nie...
mate nie sek suh aku katup jerk:p:p
erm...nk cite pasal mgu lps..
mgu yang best..
sbb pe aku kate best..??
sbb sepanjang mgu lps aku bebuke kat luar...
ok bermula ngan hari isnin...
isnin bebuke kat mahkota centry hotel..
ngan kak pekjah,husband die,kak mas,aspa,abg syakir n me...
makan memang giler x hengat lah...
betambah2 berat bdn aku...
hehehehe...
pape pon mkn kat cni memang best..
soknyer...buke kat umah jerk...
rabu plak buke ngan sume technician2 UTeM...
FKEKK yg jadi tuan umah..
jadi majlisnyer di kampus tetap,durian tunggal..
best gak ark buke ramai2..
dpt kenal2 ngan technician yang len2 fakulti...
menu hari 2 nasi tomato...
sodap sehingga menjilat jari...
erm...khamis plak buke ngan tehnician2 FKM sahaja..
fakulti aku lah ni...
kiteorang bebuke kat cristal bay..
kedai paksik hj muse..
menunyer...ikan bakar...
sodap betui..lagi2 ble mkn ramai2..
yang derang nie plak bwk family masing2..
lagilh meriah..
ngan budak2 agik..
syok 2 nengok anak owang...
hehehe....
jumaat plak buke ngan puan aspa kat rasamas tesco...
bley thn lh makanan nyer...
x lah menghampakan sgt...
well...2 jerk lah nk cite..
sumenyer pasal mkn..
nk upload gamba malas ark...
hehehe....
bye2...

end

No comments: